Kontakty z klientami – samochód
Pomimo tego, że nie każda firma posiada w swojej flocie samochód osobowy, to nie ulega wątpliwościom, że jego posiadanie wiąże się z licznymi korzyściami i ułatwieniami w bezpośrednich kontaktach z klientami. Wiąże się to jednak również z koniecznością dbania o jego stan techniczny, monitorowania jego zużycia, czy rozliczania przebytych kilometrów zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem. Znacznie przystępniejszym rozwiązaniem dla małych firm jest wypożyczenie samochodu w wypożyczalni aut.
Biznes i zaufanie
Wynajem aut to dzisiaj nie tylko oferta skierowana do klienta indywidualnego, który potrzebuje środka transportu w odwiedzanym mieście, ale również oferta stricte dla klienta biznesowego – wynika to także z oferty samochodów, które oferowane są przez wypożyczalnie. W standardowej ofercie obok podstawowych, małych samochodów pokroju Forda Fiesty, czy Opla Corsy, coraz częściej znaleźć możemy limuzyny z górnej półki – BMW, Mercedes, czy chociażby Audi.
Odebranie klienta biznesowego z lotniska przy pomocy limuzyny znacznie podnosi i poprawia wizerunek naszej firmy, budując dla niej zaufanie. Tym samym znacznie łatwiej jest prowadzić kolejne negocjacje związane z działalnością naszej firmy!
Zadowolony klient?
Niemal każda wypożyczalnia samochodów ułatwia dzisiaj wszystkie procedury związane z wynajmem. W przypadku wynajmu biznesowego możemy liczyć nie tylko na szybszą decyzję, ale również znacznie atrakcyjniejsze koszty wynajmu – wypożyczalnie mają bowiem świadomość, że zadowolony klient biznesowy znacznie częściej wraca do danej wypożyczalni, ponownie skorzystać z jej floty!